Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Nabór na stanowisko urzędnicze  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na okres próbny  
Rodzaj pracy
księgowość  
Stanowisko
główny księgowy  
E-mail
info@os-w.pl  
Telefon
62 502 35 55  
Fax
62 502 32 67  
Data składania
2018-12-21  
Data wygaśnięcia
2018-12-21  
Tagi
 
Województwo
WIELKOPOLSKIE  
Powiat
Kalisz  
Gmina
Kalisz
Miasto
Kalisz  
Ulica
ul. Augustyna Kordeckiego  
Numer budynku
19  

Dyrektor

Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 im. Plutonu Głuchoniemych AK

ul. A. Kordeckiego 19

62-800 Kalisz

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

GŁÓWNY KSIĘGOWY w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania:

I.    Wymagania niezbędne:

1.       Spełnienie jednego z poniższych warunków, zgodnie z ustawą o finansach publicznych:

                       a)ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia     zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia zawodowe lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości,

  b)ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,

  c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych   przepisów,

  d)posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.

2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

3. Nieposzlakowana opinia.

4. Obywatelstwo polskie.

5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych.

6. Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi   gospodarczemu,.  przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie.

7. Preferowane 3 letnie doświadczenie w pracy w księgowości w administracji publicznej. 

 

II.  Wymagania dodatkowe:

1.       Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej.

2.       Znajomość przepisów samorządowych.

3.       Znajomość przepisów podatkowych.

4.       Znajomość przepisów płacowych.

5.       Znajomość przepisów ZUS.

6.       Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych.

7.       Znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo-księgowych            
 (np. Płatnik, Progman ,PABS, SIO).

8.       Znajomość rozliczania projektów unijnych.

9.       Umiejętność pracy w zespole.

10.   Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.

        III.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

                     1.Prowadzenie księgowości Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Kaliszu.

                     2.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.

                     3.Dokonywanie wstępnej kontroli:

a)      zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

b)      kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji  gospodarczych                  i finansowych.

                      4.Kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu.

5.Składanie podpisu na dokumentach stwierdzających dokonanie czynności  prawnych mogących spowodować zobowiązania pieniężne jednostki.

6.Analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, występowanie do zarządu z  wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym.

7.Opracowanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych.

8.Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości.

9.Współdziałanie z bankiem i organami skarbowymi.

10.Przygotowywanie projektów planów finansowych w/w jednostki, a także zmiany                  w ciągu roku budżetowego.

11.Sporządzanie sprawozdawczości i bilansu w/w jednostki.

12.Obsługa finansowa zobowiązań i należności Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2  w Kaliszu.

13.Dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych i sporządzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej.

14.Prowadzenie księgi głównej i analitycznej.

15.Prowadzenie ewidencji kosztów.

16.Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.

17.Sporządzanie list płac.

18.Organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.

19.Realizacja innych działań w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami.

20.Sporządzanie zestawień godzin ponadwymiarowych.

21.Wprowadzanie zwolnień lekarskich.

22.Sporządzanie  zestawień   faktur  i sporządzanie rocznego sprawozdania  o udzielonych zamówieniach publicznych.

23.Sporządzanie zapotrzebowania na środki pieniężne.

24.Przygotowywanie wszystkich przelewów.

25.Sporządzanie PIT-u dla pracowników.

26.PEFRON deklaracja.

27.Prowadzenie rejestru umów, kontrola, sprawdzanie terminów.

28.Rozliczanie dokształcania doskonalenia nauczycieli.

29.Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.       

        IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

1.       Wymiar czasu pracy –od 0,5 etatu do 1 etatu

2.       Miejsce pracy- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy  Nr 2 ul. A. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz.

3.       Rodzaj pracy – praca biurowa przy komputerze, wymagająca  wysokiego stopnia samodzielności.

 

 

         V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w SOSW Nr2 w Kaliszu na dzień ogłoszenia wynosi   10,91%.

         VI. Wymagane dokumenty:

a)       życiorys – CV,

b)      list motywacyjny,

c)       ksero dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie                 o stanie odbytych studiów),

d)      kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających posiadanie praktyki
 w księgowości,

e)      ksero innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach                           
 i umiejętnościach,

f)        kwestionariusz osobowy wg wzoru załącznik nr 1 do ogłoszenia,

g)       zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia o zdolności do wykonywania czynności
 na w/w stanowisku,

h)      oświadczenie kandydata o niekaralności  za przestępstwo popełnione umyślnie

        wg wzoru załącznik nr 2 do ogłoszenia,

i)        oświadczenie kandydata o korzystaniu kandydata z pełni praw publicznych wg wzoru załącznik nr 3 do ogłoszenia.

Dokumenty aplikacyjne:  list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą’ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
 i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
 z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „ogólne rozporządzenie o ochronie danych”). 

 Dokumenty w zamkniętej kopercie z podanymi: imieniem i nazwiskiem kandydata, adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego, dokumenty aplikacyjne z dopiskiem:  „Dotyczy naboru na stanowisko główny księgowy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym  Nr 2 w Kaliszu” należy składać osobiście w sekretariacie w godz. od 7.00
 do 15.00 lub pocztą na adres: SOSW Nr2 w Kaliszu, ul. A. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz,
w terminie do dnia 21 grudnia 2018r.  włącznie (za datę dostarczenia uważa się  datę wpływu do SOSW Nr2).

Aplikacje, które wpłyną do SOSW Nr2 po wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.                  O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,                      z wyłączeniem osób, których oferty zostaną odrzucone.

Konkurs przeprowadzi Komisja konkursowa powołana przez Dyrektora SOSW Nr 2 w Kaliszu.

Lista kandydatów, którzy zgłosili się do konkursu oraz informacja o jego wynikach, podane zostaną do publicznej wiadomości: w Biuletynie Informacji Publicznej (https://soswnr2kalisz.bip.gov.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego  Nr 2, ul. A. Kordeckiego 19 w Kaliszu.

Dyrektor Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr2 w Kaliszu

Katarzyna Hybś

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..